Friday, September 16, 2011

хэзээ ч юм бүү мэд хайр гэдгийг зүгээр л хамт байхын нэр гэж сэтгэн бусдыг нь ч үл анзааран алхалж явсан. Цаг хугцаа өнгөрч элдэвийг бодон тээнгэлзэж эхлэх үедээ хайр гэдгийг сэтэглийн гүнээс үгүүлэх зөөлөн тэр шивнээ хэмээн чагнан байж хүлээсэн. Амьдралд өөрийн сонголтоор хандаж эхлэх тэр үедээ хайр гэдгийг 2 сэтгэлийн нийлэх уулзвар хэмээн итгэн байж дэрэгдэн нь очсон. Харин одоо хайр гэдгийг уйтгар инээмсэглэл бас хүлээлт тэгээд авч болохгүй бол сэтэглийнхээ далдын далд алсад дарж орхиод шархалсан сэтгэлээн үүрээд тоост хорвоог туулах ёстой зүгээр л нэг дурсамж хэмээн сэтгэнэ........
хайртай гэж хэлж чадаагүй мөч бүхэндээ
би шаналсаан
зүгээр эгэлхэн инээдэнд чинь уяарсанч
би гунигласан
гараас минь атгаад зогсоход чинь
би баярласан
тэгээд дэрэгдээс минь холдход чинь
би жаргалыг ерөөгөөд л хоцорсоон.........
хайртай гэж хэлж зүрхлээгүй өөртөө би гомдох ёстой ч аз жаргалтай байгаа чамайг хараад хөнгөхөн би өөртөө бардамандаг...

No comments:

Post a Comment