Friday, September 16, 2011

Тэгдиймдаа

Би гэж хүн хүн гомдоохоос өөр олигтой юм хийж чадахүй бололтой. Бусдыг ажиглаад байхад ясан ч олон найз нөхөдтэй юм тэгсэн би найзуудаа нэг тоолмоор санагдлаа тэгээд хуруу даран тоолсон чинь илүү ч үгүй дутуу ч үгүй таван хүн байна. Уг нь бол тав гэхээр миний мэддэг тоогоор бол олон л байгаад байгаа юм. Гэтэл дийлэнх хүмүүсийн мэддэг тоогоор бол цөөхөн болж таараад байх юм. Энэ талаар зарим нэг хүмүүсээс лавалтал найз гэх хүмүүсийнхээ тоонд бараг л таньдаг бүх хүмүүсээ оруулдаг гэх ухааны юм ярьж байна. Эхлээд л хэдэн хүн нэрлэж байгаад л тэрийг ч оруулы энийг ч нэмчий гэсээр 10    20 гараад явчихна. Нэг бодлын тэрийг оруулцан юм чинь энийг оруулахгүй бол болохгүй гэж нэмдэг байх л даа. Тэглээ гэхэд амьдралд тулаад ирхэд найз минь гээд ирэх хүн тийм олон байгаа ч уу үгүй ч үү. Гэхдээ зүгээр л миний бодлоор найз гэдэг хүссэнийг нь биш хэрэгтэйг нь хэлдэг бас хийдэг хүн гэж л ойлгодог. АА тийн бас сайхан айраг уугаад буу халдаг бол сүртэй тэй... ӨӨӨ миний ухаан сүүлийн үед жаахан мууджээ найзыгаа гомдоосноо бичэх гэж байгаад шал өөр юм бичэж сууна. Уг нь сая манайд манай найз ирж хоноё гэсийн тэгээд би банныхаа өрөөнд шүдээ угааж байгаад утсаа дуугархыг бас хаалга цохихыг сонссонгүй. Харин манай найз надад гомдоод гэрлүүгээ явчихлаа. Намайг уучлаарай дараа дахиад зөндөө ирж хоноорой.

1 comment: